ge mig kläder i mängder



Åh så sugen jag är på att shoppa! Och jag behöver massa saker och det är väl perfekt att handla upp julklappspengarna nu! Först på prioriteringslistan står underkläder, solpuder samt partykläder-& skor! Lite vardagliga koftor och söta toppar är heller aldrig fel! Hoppas på att dra med mig någon på en shoppingrunda imorgon för att införskaffa lite saker!
Om ungefär en kvart anländer min kära vän Emma. Vi ska sitta barnvakt åt fyra barn idag nåra minuter ifrån mig. Det blir nog mysigt och de barnen är ganska lugna och så får ju plånboken ett extra tillskott också! Vad ska ni hitta på en lördagkväll som denna? Vi ses dudes!


Kommentarer
Postat av: Julia

Skor skulle jag behöva... Haha, allt bra med dig? :)



kram

2010-01-09 @ 17:51:52
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar : Det är helt okej. ;)



kram

2010-01-10 @ 18:51:16
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0