shopping





Buenos Tardes! Ledssen för bad uppdatering idag. Snabb resumé av dagen - vaknade upp med Emma bredvid på golvet snarkandes på en madrass, vi tog oss upp så småningom och hasade iväg oss till centrum för några timmars shopping innnan det var dags för mig att få åka till efterlängtade gymmet med mamma. Fick med mig de tröjorna ovan + en svart halv-kappa & lite fjuttigt smink. Jackan hade kostat 600 men nu 200! GRYMT.

pic 1: stickad übermjuk tröja från VERO MODA
pic 2: kort t-shirt från BIKBOK
pic 3: tunika från GINA TRICOT


Snyggt att kompa plaggen med lite nica armband och ett halsband plus min favort acesoar just nu - min rosa klocka, bild senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0